Forgot your password?
Error : Oops! If you are seeing this, your browser is not loading the page correctly. Please try pressing Control-F5 to force reload the page. If this doesn't work, you may need to update your browser :
Download Firefox | Download Chrome | Download IE

ZainabM   

Zainab, 25 y.o.
Hamburg, Germany [Current City]
Online 3 months ago

Learning

Looking for

Language practice


Joined 3 years ago, profile updated 3 months ago.

Displaying posts 1 to 10 of 68.
Reply - Conversation - Mar 16, 2019
Apakah ada info FSJ atau Ausbildung mbk Zainab?
inactive user
Waah kamu udah di Jerman sekarang ya Zainab? :D
Stay safe and take care ya! 😊
Reply - Conversation - Oct 11, 2017
Did you like it?
Reply - Conversation - Apr 21, 2017
Oalaaah tanggal sidang?? Jangan salah masuk ruangan, nanti sampeyan benar benar duduk di kursi pesakitan! hihi Banyak sekali! Kalo sudah diwisuda, lulusan jurusan German gampang enggak cari kerja?
Reply - Conversation - Apr 21, 2017
Senang banget punya tetanga seperti itu ta. Mau pinjam buku gak perlu ke perpustakaan! Lagi menginap di rumah tetanggamu ta dhik Zainab? hehehe
Reply - Conversation - Apr 16, 2017
Kok aku ngga bisa bls pesan kamu ya ? wkwk
inactive user
:)
Reply - Conversation - Feb 26, 2017
You are welcome :D
Kak, btw kita sama sama dari Indonesia lololol xD
Reply - Conversation - Feb 22, 2017
Danke. Mir geht's auch gut. Wie heißt du denn?
inactive user
Ja, wunderschön! :)
Please Sign In or Join for Free to view the rest of this profile.
You are currently logged in from 35.168.112.145 View account activity.